HomePortalCalendarGalleryFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 Intro

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Guest
Guest



PostSubject: Intro   Tue Sep 18, 2007 12:34 am

Paul Irvin
Paragould
32 years old, work at Monroe
White 95 Z28, couple mods rather not go into details. Those who need to know already do.
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Intro   Tue Sep 18, 2007 12:36 am

Whats up PAUL, glad you joined the site, you'll READ some FUNNY shit on here man. I feel like I am beating a Damn DeadHorse .
Back to top Go down
Admin
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 152
Location : The 1320
Registration date : 2007-04-28

PostSubject: Re: Intro   Tue Sep 18, 2007 12:51 am

Paul welcome to the site.
Back to top Go down
View user profile http://neasr.niceboard.com
Guest
Guest



PostSubject: Re: Intro   Tue Sep 18, 2007 1:29 am

Quote :
couple mods rather not go into details. Those who need to know already do
I second that Paul, I showed off a few mods for the current Build, and people starting telling me shit like, high dollar parts don't mean anything, True to a certain extent if your a moron that doesn't know anything.

I'm going to stay Hush Hush now, these boys around here haven't seen anything yet Twisted Evil From the GM camp, lol.

BTW for thoughs of you that don't know Paul use to have a Low 9 second Mustang, now he drives GM. Whats that tell yea cheers
Back to top Go down
Magnus
Greatest Racer Ever!
Greatest Racer Ever!
avatar

Number of posts : 1008
Age : 41
Location : Blytheville, Ar
Registration date : 2007-07-25

PostSubject: Re: Intro   Tue Sep 18, 2007 1:30 am

Tells me he had a brain fart.
Back to top Go down
View user profile
Guest
Guest



PostSubject: Re: Intro   Tue Sep 18, 2007 1:53 am

Low 9 sec mustang I drove to work lol. Truth be known, I switched to the camaro for a challenge. I spent many years in the mustang scene and imo anybody can have a fast mustang. The aftermarket has become so huge for them, all it takes is money. Compared to the f body aftermarket its just insane. Also why I went lt1 instead of ls1. A simple cam swap and a tune can put any ls motor in the 450 rwhp range. Putting 500 to the wheels on motor in an lt1, now thats a challenge.
Back to top Go down
STANLEYSTICKLER
Site Videographer
Site Videographer
avatar

Number of posts : 3281
Age : 44
Location : Harrisburg AR
Registration date : 2007-04-29

PostSubject: Re: Intro   Tue Sep 18, 2007 7:59 am

Paul95Z wrote:
Paul Irvin
Paragould
32 years old, work at Monroe
White 95 Z28, couple mods rather not go into details. Those who need to know already do.

OH,OH I know! Mostly! LOL! Welcome and shit.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/STANLEYSTICKLER
Sponsored content




PostSubject: Re: Intro   

Back to top Go down
 
Intro
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Teryx 4 press intro held this past week at Brimstone
» Intro
» FNG intro
» Intro Promo
» New to Golf Republic - Self-intro

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: New Members Area :: Welcome and Rules!-
Jump to: